INTREBARI SI RASPUNSURI
GENERALE
Ce este xTag?
xTag este o carte de vizită digitală compatibilă cu *NFC, care vă permite să vă partajați informațiile personale, conturile de rețele sociale și orice adrese URL pe care doriți să le partajați cu o altă persoană cu o singură atingere.
Este o versiune ecologică și accesibilă a unei cărți de vizită tradiționale, care vă ajută să faceți o primă impresie grozavă și memorabilă.
Odată cu achiziționarea unui produs xTag, aveți acces la un profil miitap virtual personalizat și complet personalizabil, cu accesări și partajări nelimitate, astfel încât să fie întotdeauna disponibil atunci când aveți nevoie și nu va trebui să vă faceți niciodată griji cu privire la reproiectarea și reordonarea cardurilor de hârtie.
*NFC este o tehnologie fără fir obișnuită găsită în cele mai recente dispozitive mobile. Etichetele NFC pot trimite informații către alte dispozitive fără a fi nevoie de o sursă de alimentare proprie. Spre deosebire de Bluetooth, nu necesită împerechere manuală și funcționează pe o rază de aproximativ 1-2 inchi.
Care este diferenta dintre Card-uri si Accesorii?
Etichetele noastre și cardurile noastre negre cu semnătură folosesc aceeași tehnologie pentru a vă partaja informațiile de contact, conturile de rețele sociale și alte adrese URL. Principala diferență este că etichetele sunt menite să fie atașate pe orice suprafață, de exemplu pe telefonul mobil, în timp ce cardurile metalice vă oferă o alternativă de vârf la cartea de vizită standard din hârtie.
Imi place xTag! Cum pot sa va sustin?
Ne bucurăm să auzim asta!
Ne poți susține spunându-le prietenilor tăi despre miitap, lăsând o recenzie pozitivă, urmărindu-ne pe rețelele sociale pentru a primi actualizări despre noile noastre produse și funcții… și, bineînțeles, folosind xTag-ul tău zilnic! :)
TRANSPORT & LIVRARE
Care este aria de acoperire cu livrarea?
Livrarea este gratuita pe intreag teritoriul Romaniei. Contra cost acoperim intreg teritoriul Unieunii Europene.
Cat dureaza pana primesc comanda?
Comenzile efectuate pe teritoriul Romaniei pleaca din depozit in maxim 48 ore de la confirmarea comenzii.
Produsele personalizate pleaca de la noi in maxim 5 zile lucratoare.
Comenzile care necesită livrare în Europa vor fi livrate în termen de trei până la zece zile, în funcție de metoda de livrare disponibila. Livrarea către țări din afara Europei poate dura până la 30 zile. Vă rugăm să contactați dacă comanda dvs. nu a fost livrată conform termenelor estimate și vom verifica starea comenzii.
De ce mi-a fost anulata comanda?
De obicei, anulăm comenzile numai dacă există o problemă cu stocul sau dacă ne-ați cerut să anulăm.
Vă rugăm să acceptați scuzele noastre dacă comanda dumneavoastră este anulată din cauza unei probleme la capătul nostru.
Vă vom oferi întotdeauna un produs alternativ și vă vom procesa rambursarea integrală, cât mai repede posibil.
Cum imi anulez Comanda?
Există doar o perioadă scurtă de timp între momentul în care plasați comanda și momentul în care începem să o procesăm. Dacă ne contactați imediat după ce ați comandat, prin contact@xtag.ro, este posibil să vă putem anula comanda înainte ca aceasta să fie procesată. Dacă nu, vă vom expedia comanda și apoi ne-o puteți returna dacă doriți, după ce o primiți.
CONTUL xTAG
Ce pot adauga pe cardul meu NFC?
Puteți adăuga informațiile dvs. de contact, cum ar fi numele, numărul de telefon, adresa de e-mail, site-ul web și locația. xTag vă permite, de asemenea, să vă conectați toate conturile de rețele sociale, să adăugați o fotografie de profil și să adăugați orice alte adrese URL pe care doriți să le partajați.
Cum imi pot sterge contul?
Dacă doriți să vă ștergeți contul, trimiteți-ne un e-mail la contact@xtag.ro
Ce date colectati si ce faceti cu ele?
Datele colectate sunt minime si sunt doar acelea pe care tu ni le firnizezi.
Datele personale colectate in partea de checkout a site-ului vor fi folosite pentru livrarea produselor si/sau serviciilor comandate. In unele situatii vor folosi adresa de eMail pentru a va informa cu privire la noi produse sau oferte.
Datele colectate la crearea contului xTag, sunt acelea pe care dumneavoastra alegeti sa le completati in campurile special marcate. Aceste date sunt stocate pe server si afisate doar in momentul in care este citit chipul NFC sau codul QR.
RETUR
Cum pot returna un produs?
Puteți returna articolele în termen de 30 de zile de la primire, cu condiția ca acestea să fie nedeteriorate, nefolosite și conținute în ambalajul original, cu toate etichetele atașate. Din păcate, nu oferim schimburi.
Pentru a vă returna articolele, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți prin contact@xtag.ro . Dacă returnarea are loc în perioada de anulare de 30 de zile și îndeplinește criteriile noastre de returnare, vă vom emite o etichetă de expediere pentru retur prin e-mail.
Cat dureaza returul?
Aceasta depinde de transportatorul sau de metoda de expediere pe care o alegeți când returnați articolul. Odată ce primim returnarea dvs., vă vom anunța prin e-mail. Ne propunem să procesăm rambursări în termen de trei zile de la primirea articolului, dar poate dura câteva zile pentru ca banca sau furnizorul dvs. de card de credit să proceseze rambursarea în contul dvs. sau pe cardul dvs.
Mi-a ajuns coletul, dar nu e ceea ce ma asteptam!
În cazul rar în care primiți un articol greșit sau comanda dvs. ajunge deteriorată, vă rugăm să fotografiați produsul și să trimiteți un e-mail echipei noastre de asistență pentru clienți la contact@xtag.ro cu detaliile.
Dacă pur și simplu nu vă place produsul din orice motiv, îl vom accepta cu plăcere înapoi ca retur, cu condiția să fie în stare „ca nou”, în ambalajul original, cu toate etichetele atașate.
COMPATIBILITATE
Ce telefoane sunt compatibile cu xTag?
Puteți folosi xTag cu toate dispozitivele pentru a vă partaja profilul, compatibilitatea este importantă doar atunci când vine vorba de cititor sau de activarea etichetei/cardului miitap.
xTag este compatibil cu iPhone XR sau mai nou (iPhone 7, iPhone 8, iPhone X trebuie să folosească scanerul NFC din centrul de control) și majoritatea Android-urilor (NFC trebuie să fie ON). Vedeți toate dispozitivele compatibile
Este posibil să vă partajați profilul cu aproape orice dispozitiv folosind adresa URL sau QR-Code.
Cum activez NFC pe Android?
Deschideți dispozitivul Android și atingeți „Setări”. Selectați „Dispozitive conectate” și accesați „Preferințe de conectare”. Ar trebui să vedeți opțiunile „NFC” și „Android Beam” – activați-le pe ambele.